|
| Leila | Getekend op: do 27 dec 2007 19:58:41 CET ------------------------------------------------- STOP er eens mee!! |
| |
| Tanja | Getekend op: do 27 dec 2007 19:58:43 CET ------------------------------------------------- Als de (helaas) veel besproken politicus nou eens een andere hobby zou gaan zoeken (haren verven ofzo) en zijn hersenloze volgzame schapen hier een voorbeeld aan zouden nemen zou NL een stuk beter op weg zijn. Deze man is niet serieus te nemen echter richt hij desondanks een hoop schade aan en zaait een hoop haat en verdriet. Wat is nu zijn boodschap? Waar staat hij nou helemaal voor? Hij blaat maar wat. Deze man is lachwekkend qua uiterlijk en inhoud heeft de man niet. Voor 2008 wens ik dat iedereen die pijn, ergenis of verdriet van de man zijn domme uitspraken of acties ondervindt zich moet realiseren dat de man voor zichzelf en een aantal andere lege zwakke bange mensen spreekt. Lach ook om zijn uiterlijk, meer aandacht zouden we hem toch niet mogen geven. Keep the faith...en denk positief met de mensen, al dan niet gelovig, om je heen. Laten we samen aan anderen zien dat het ook anders kan. |
| |
| Geert | Getekend op: do 27 dec 2007 19:57:45 CET ------------------------------------------------- Lekker belangrijk allemaal |
| |
| ANTI WILDERS | Getekend op: do 27 dec 2007 19:56:36 CET ------------------------------------------------- Ik -niet-moslim-, vind de campagne van Wilders onacceptabel. Ik ben een voorstander van vrijheid van meningsuiting en geloofsbelijdenis. |
| |
| Ali Mouelhi | Getekend op: do 27 dec 2007 19:55:38 CET ------------------------------------------------- inchallah word die Wilders gestopt...alle lof komt alleen van Allah swt |
| |
| piet vandugteren | Getekend op: do 27 dec 2007 19:51:34 CET ------------------------------------------------- Ik ben geen moslim maar erger mij aan de haat kampagne tegen wie dan ook .Geschiedkundige Maarten van Rossem heeft onlangs in het historisch weekblkad een goed stuk geschreven over de nederlandse identiteit.Deze zo verwoordt hij bestaat niet om de eenvoudige reden dat er al eeuwen lang vele identiteiten in Nederland bestaan.Ik raad degenen aan die zich vernedert voelen hun waardigheid te behouden door niet op figuren als Geert Wilders in te gaan.Goethe schrijft hierover \"Ongelijkwaardigen gelijkwaardig behandelen is onderdrukken\"Bv als ik tegen een christen zou zeggen hoi domme christen en deze zou antwoorden hoi Piet dan ben ik de ongelijkwaardige en wordt dus onderdrukt Allah akbar |
| |
| vervaart | Getekend op: do 27 dec 2007 19:41:50 CET ------------------------------------------------- wilders moet op alle mogelijke manieren gestopt worden met zijn haat zaainde oproepen |
| |
| Jozef | Getekend op: do 27 dec 2007 19:39:51 CET -------------------------------------------------
|
| |
| mounir | Getekend op: do 27 dec 2007 19:38:39 CET ------------------------------------------------- Lang leve de Ummah van profeet vzm.!!! |
| |
| Mounir | Getekend op: do 27 dec 2007 19:38:04 CET ------------------------------------------------- Genoeg is genoeg !!!!! Wat willen jullie hier mee bereiken. Ik ben tevreden met mn religie! |
| |
| lala | Getekend op: do 27 dec 2007 19:36:44 CET ------------------------------------------------- - |
| |
| Salma | Getekend op: do 27 dec 2007 19:32:46 CET ------------------------------------------------- ik vind het schandalijk wat ze tegen woordig allemaal uitvinden tegen de islam, ze zien dat wij sterker en sterker worden en kunnne er niet tegen dat wij op komen voor ons geloof. Ze willen altijd de media meesluren zodat zij groter publiek voor zich hebben. Allah is groot en alwetende, Hij heeft onze ogen open gedaan dus wij mogen ons niet laten doen! we gaan ervoor broeders en zusters |
| |
| Ion Susai | Getekend op: do 27 dec 2007 19:30:44 CET ------------------------------------------------- v |
| |
| Efsane | Getekend op: do 27 dec 2007 19:21:29 CET ------------------------------------------------- Ik ben het niet eens met de uitspraken en gedachtegoed van Wilders en roep de Islamologen en geleerden op om in debat te gaan met Wilders en hem met woorden \"onderuit\" te krijgen, zodat ook hij begrijpt dat hij op een dood spoor zit. |
| |
| J Kasmi | Getekend op: do 27 dec 2007 19:17:42 CET -------------------------------------------------
|
| |
| Hoogendoorn | Getekend op: do 27 dec 2007 19:17:32 CET ------------------------------------------------- HALT TEGEN HET LASTEREN VAN ISLAM! |
| |
| Sander Vet | Getekend op: do 27 dec 2007 19:16:01 CET -------------------------------------------------
|
| |
| T | Getekend op: do 27 dec 2007 19:14:22 CET -------------------------------------------------
|
| |
| farida | Getekend op: do 27 dec 2007 19:14:02 CET -------------------------------------------------
|
| |
| j.baudoin | Getekend op: do 27 dec 2007 19:13:28 CET ------------------------------------------------- laat gelovigen met rust |
| |
| Michiel | Getekend op: do 27 dec 2007 19:10:54 CET ------------------------------------------------- Al hoewel ik niet de meest aangewezen persoon ben om de islam te verheerlijken, ben ik van mening dat moslims ten op zichte van deze zgn. \"politicus\" bijna altijd gelijk hebben. Wilders heeft namelijk geen enkel doel in deze maatschappij, hij laat nergens een optie voor dialoog open. Als hij nou echt realistische standpunten en wetswijzigingen aanvoerde welke Nederland moesten verbeteren. Nope, Wilders zaait meer haat dan de meest radicale imam. Hopelijke houden de protest stemmen die hij ontvangt van geestelijk gehandicapte kaalkopjes niet lang stand meer, niemand heeft verder baat bij deze onzin |
| |
| sarah | Getekend op: do 27 dec 2007 19:10:34 CET ------------------------------------------------- Getekend op: do 27 dec 2007 17:09:09 CET ------------------------------------------------- Als moslim stoor ik mij niet aan beledigingen, ik betreur ze. Als moslim neem ik geen aanstoot aan ander mans meningen, ik bespreek ze. Vrijheid van meningsuiting is een recht voor iedereen, ik wil ook niet dat mij verboden wordt om de islam te beleiden. Kan niets anders dan het hier me eens zijn!! |
| |
| I | Getekend op: do 27 dec 2007 19:09:38 CET ------------------------------------------------- Stop met haatzaaien!!!! |
| |
| mihriban | Getekend op: do 27 dec 2007 19:09:30 CET -------------------------------------------------
|
| |
| S | Getekend op: do 27 dec 2007 19:09:04 CET ------------------------------------------------- Wij accepteren geen laster van de koran!!! |
| |
| Niels Kenis | Getekend op: do 27 dec 2007 19:07:54 CET ------------------------------------------------- |
| |
| a. fapbaar | Getekend op: do 27 dec 2007 19:07:01 CET ------------------------------------------------- ja natuurlijk stop met haatzaaien leve de erudiete samenleving |
| |
| Angelo Nelstein | Getekend op: do 27 dec 2007 19:02:40 CET -------------------------------------------------
|
| |
| Fatima | Getekend op: do 27 dec 2007 19:01:47 CET ------------------------------------------------- Salaamu Alaikum wa Rahmatulaahi wa Barakatu... Deze actie vind ik helemaal top Machallah! En ik zou zeggen vooral mee doorgaan..zoiets hadden we eigelijk veelanger moeten hebben maar het is nog steeds niet te laat Alhamdulilaah. Veel mensen leven in onbegrip over Islaam en het is de werk van ons moslims om ze van het onbegrip af te helpen. Door het juiste voorbeeld te geven volgens de Quran en Sunnah en daarnaar te leven. En Inchallah Allah swt zal het ons gemakkelijker maken...Ameen. Asalouma Alaikum wa Rahmatulaah. |
| |
| YippieYay | Getekend op: do 27 dec 2007 18:59:14 CET ------------------------------------------------- Ga zo door! |
| |
| Mulder | Getekend op: do 27 dec 2007 18:59:49 CET ------------------------------------------------- Ik wil de film niet verboden zien, doch slechts gebruik maken van mijn recht tot reageren op Wilders\' nieuwste haatprodukt. |
| |
| Ali Zada | Getekend op: do 27 dec 2007 18:59:19 CET ------------------------------------------------- Het was wel heel erg raar dat ik bij tekenen van deze petitie een bang gevoel had dat ik voortaan als terrorist gezien zou worden. Waarom deze haat tijdens deze moeilijke periode, men moet begrijpen dat geloof voor moslims altijd op de eerste plek zal blijven, en wie vecht voor een goede doel zal alleen in de ogen van de vijand als terrorist gezien worden en daarom nog een laatste vredige roep om te stoppen met lasteren van islam. |
| |
| A. el haji | Getekend op: do 27 dec 2007 18:59:02 CET ------------------------------------------------- wilders is een gestoorde gek die vol haat zit jegens moslims en islam. deze gek uit het politiek is beter voor NL. |
| |
| Furkan | Getekend op: do 27 dec 2007 18:52:46 CET ------------------------------------------------- ik ben een jonge van 10 jaar ik ben een moslim mijn familie heeft mij geleertd om respecht voor andere geloven te hebben.ik wil ook dat andere mensen respecht voor mijn geloof hebben. |
| |
| Ubey Kaya | Getekend op: do 27 dec 2007 18:50:07 CET ------------------------------------------------- Islam is peace |
| |
| Sarah Herzog | Getekend op: do 27 dec 2007 18:44:39 CET ------------------------------------------------- |
| |
| m. a. kalem | Getekend op: do 27 dec 2007 18:42:20 CET ------------------------------------------------- insanlarin dinine yapilan saygizizligi siddetle kiniyorum baskalarina saygisi olmayanin kendinede saygisi olmaz insan hosgorulu olursa insan olmayi basarir |
| |
| Stefan | Getekend op: do 27 dec 2007 18:41:49 CET ------------------------------------------------- One love ! |
| |
| asif dawe | Getekend op: do 27 dec 2007 18:43:16 CET ------------------------------------------------- May Allah swt reward all those people who stand up for the deen. Ameen. |
| |
| Mohamed | Getekend op: do 27 dec 2007 18:42:45 CET ------------------------------------------------- Allah zal hen straffen inshaAllah, in het wereldse leven of het Hiernamaals.
|
| |
| frits | Getekend op: do 27 dec 2007 18:36:46 CET ------------------------------------------------- TJA EIGENLIJK MEE EENS ! TJA EIGENLIJK MEE EENS ! TJA EIGENLIJK MEE EENS ! TJA EIGENLIJK MEE EENS ! TJA EIGENLIJK MEE EENS ! TJA EIGENLIJK MEE EENS ! TJA EIGENLIJK MEE EENS ! TJA EIGENLIJK MEE |
| |
| dave | Getekend op: do 27 dec 2007 18:34:16 CET ------------------------------------------------- Leven en laten leven, door alle verwijten raken we in een file en komt niemand meer vooruit. |
| |
| mohamed | Getekend op: do 27 dec 2007 18:30:53 CET ------------------------------------------------- De telegraaf stelt dat radicale Moslims folders uitdeelde. een ieder die opkomt voor de Islam wordt meteen bestempeld als extreem en radicaal. maar als iemand de Islam beledigt dan is dit de vrijheid van meningsuiting. Ik noem dit meten met 2 maten. Wij Moslims moeten opkomen voor onze religie en hiervoor respect eisen. Moge Allah swt de Moslims in nederland sterker maken in ons geloof. |
| |
| Vincent | Getekend op: do 27 dec 2007 18:27:31 CET ------------------------------------------------- Belachelijk dat er zo`n \"film\" gemaakt moet worden en daarin met de Koran gekloot wordt. Dit heeft echt niets meer met vrijheid van meningsuiting te maken. Ik hoop oprecht dat iedereen begrijpt dat dit los staat van rechtse politiek en de ideeen van de gemiddelde Nederlandse burger. Zelf ben ik vrij rechts ingesteld en heb Wilders tot op een zekere hoogte kunnen waarderen om zijn rechtdoorzee mentaliteit maar hij heeft hiermee alle fatsoensnormen en redelijkheid doorbroken. Dit is te provocerend en dat weet Wilders, dit is doelbewust de zaak op scherp zetten. Ik hoop oprecht dat dit geen escalaties zal teweeg brengen want dat is dit soort gefrustreerd gedrag allerminst waard. Groet Vincent PS waarschijnlijk is Wilders vroeger een paar keer goed in elkaar gebeukt door wat kleine Mocro`s en wordt dat nu op deze manier recht gezet :) |
| |
| Afsarul Manna | Getekend op: do 27 dec 2007 18:26:56 CET ------------------------------------------------- May God make your work successful dear brothers! |
| |
| Bert | Getekend op: do 27 dec 2007 18:28:46 CET ------------------------------------------------- Geloof is een eigen keuze, ik ben tegen zowel laster tegen het geloof als tegen het verplicht integreren van het geloof in een vrije samenleving. Iedereen moet hier (in eigen tijd) elk geloof kunnen belijden! En discriminatie in elke vorm is verboden. Gelijke rechten, gelijke plichten. |
| |
| Andre | Getekend op: do 27 dec 2007 18:28:21 CET ------------------------------------------------- een samenleving meerdere geloven dit alles moet mogelijk zijn in Nederland?. ik heb respect voor onze Moslim mede mensen, en voor de Koran. wij geloven allemaal in 1 god als u hem Allah noemt of wij God. laat ons elkaar de wijsheid leren van deze 2 eeuwen oude geloven. Andre |
| |
| Vincent | Getekend op: do 27 dec 2007 18:26:18 CET ------------------------------------------------- Belachelijk dat er zo`n \"film\" gemaakt moet worden en daarin met de Koran gekloot wordt. Dit heeft echt niets meer met vrijheid van meningsuiting te maken. Ik hoop oprecht dat iedereen begrijpt dat dit los staat van rechtse politiek en de ideeen van de gemiddelde Nederlandse burger. Zelf ben ik vrij rechts ingesteld en heb Wilders tot op een zekere hoogte kunnen waarderen om zijn rechtdoorzee mentaliteit maar hij heeft hiermee alle fatsoensnormen en redelijkheid doorbroken. Dit is te provocerend en dat weet Wilders, dit is doelbewust de zaak op scherp zetten. Ik hoop oprecht dat dit geen escalaties zal teweeg brengen want dat is dit soort gefrustreerd gedrag allerminst waard. Groet Vincent
|
| |
| C. Wagner | Getekend op: do 27 dec 2007 18:24:05 CET -------------------------------------------------
|
| |
| Bhutto | Getekend op: do 27 dec 2007 18:25:44 CET ------------------------------------------------- het is een schande! |
| |
| samsunlu | Getekend op: do 27 dec 2007 18:24:10 CET ------------------------------------------------- |
| |
| mohamed | Getekend op: do 27 dec 2007 18:18:35 CET ------------------------------------------------- allah heeft ons de koran gegeven zodat wij beter in deze wereld omgaan met mensen,ik zeg halt tegen het lasteren van islam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| |
| sjaak van ligten | Getekend op: do 27 dec 2007 18:17:10 CET -------------------------------------------------
|
| |
| johannes antonius sm | Getekend op: do 27 dec 2007 18:16:06 CET ------------------------------------------------- God is liefde. Gezegend zij die God liefhebben. Probeer mensen die haat zaaien met zachte hand op het goede pas te brengen. Heb eerbied voor alles wat mensen aan God doet denken. Handen af van de Islam, De Profeet en de Koran. Moge de Liefdevolle en Barmhartige ons allen vergeven. |
| |
| Ibtihal Bsis | Getekend op: do 27 dec 2007 18:14:05 CET ------------------------------------------------- To reduce this to a barrage of insults and attacks shows how intellectually bankrupt these people are. They have failed to rise up to the challenge of debate and discussion. Yet they continue to call us uncivilised!!! |
| |
| Mohammed | Getekend op: do 27 dec 2007 18:10:40 CET ------------------------------------------------- I support your cause because im a muslim and the person responsible for this Geert Wilders is a hardcore zionist who visits the israeli embassy regularly and is also married to a jewish wife he also visits israel regularly also i would like to say that enemies of islam have existed a long time and always they have tried to destroy islam but they will never succeed!!! |
| |
| mohamed | Getekend op: do 27 dec 2007 18:10:25 CET ------------------------------------------------- geen een nederlander kan de koran vernietigen want allah heeft het aan ons gegeven dus jullie nederlanders bemoei je met je eigen geloof allah o kbar!!!! |
| |
| Nursel Kilic | Getekend op: do 27 dec 2007 18:10:23 CET -------------------------------------------------
|
| |
| visje | Getekend op: do 27 dec 2007 18:10:15 CET ------------------------------------------------- lol |
| |
| J Vervest | Getekend op: do 27 dec 2007 18:08:05 CET ------------------------------------------------- Hoe kan men personen als Wilbers op legale wijze de mond snoeren ? |
| |
| Laoikili | Getekend op: do 27 dec 2007 18:07:30 CET -------------------------------------------------
|
| |
| mohamed | Getekend op: do 27 dec 2007 18:04:30 CET ------------------------------------------------- Waar gaan we heen mensen, hebben jullie niets geleerd van de geschiedenis, denk erom :Hitler ,Milosovitsc of Wilders waar houdt het op ?? |
| |
| Kabritu | Getekend op: do 27 dec 2007 18:03:33 CET ------------------------------------------------- ONE LOVE ONE HEART ONE DESTINY |
| |
| Abu | Getekend op: do 27 dec 2007 17:59:57 CET ------------------------------------------------- Misschien moeten jullie moslims zich het gewoon wat minder aantrekken. |
| |
| Fatih al Din | Getekend op: do 27 dec 2007 17:58:58 CET ------------------------------------------------- Alle glorie behoort Allah toe, en ik ben erg blij met het intiatief, en uiteindlijk zal de Islam krijgen waar het recht op heeft |
| |
| e.esen | Getekend op: do 27 dec 2007 17:56:28 CET -------------------------------------------------
|
| |
| Brahim | Getekend op: do 27 dec 2007 17:56:19 CET -------------------------------------------------
|
| |
| f.esen | Getekend op: do 27 dec 2007 17:56:15 CET -------------------------------------------------
|
| |
| y.esen | Getekend op: do 27 dec 2007 17:56:02 CET -------------------------------------------------
|
| |
| h.esen | Getekend op: do 27 dec 2007 17:55:49 CET -------------------------------------------------
|
| |
| s.esen | Getekend op: do 27 dec 2007 17:55:32 CET -------------------------------------------------
|
| |
| i.Esen | Getekend op: do 27 dec 2007 17:55:15 CET -------------------------------------------------
|
| |
| Edgar Montenegro | Getekend op: do 27 dec 2007 17:54:37 CET ------------------------------------------------- Ik ben geen moslim, maar ik vind het schandaal wat Geert Wilders en iedereen die voor hem is wil doen met de Koran. Iedereen hoort alle geloven te respecteren. De Koran is een heilig boek dus je mag het nooit doen. Alleen echte Nazi\'s hebben dat gedaan. Dit is het syndroom van 1945. Veel succes met jullie campagne! Vriendelijke groet, Edgar Montenegro |
| |
| Mustapha | Getekend op: do 27 dec 2007 17:53:19 CET -------------------------------------------------
|
| |
| Rachid | Getekend op: do 27 dec 2007 17:50:44 CET ------------------------------------------------- \"Het Boek dat Wij aan u hebben geopenbaard is vol van zegeningen, laat hen dus over zijn verzen nadenken en laat de verstandigen er lering uit trekken.\" ( Surah 38 : Ayah 29) |
| |
| Edgar Montenegro | Getekend op: do 27 dec 2007 17:49:55 CET ------------------------------------------------- Ik ben geen moslim, maar het is schandaal wat Geert Wilders wil doen. Iedereen hoort alle geloven te respecteren en wat hij wil doen met de Koran dat verbranden en scheuren. Alleen echte Nazi\'s doen dat. Veel succes met jullie campagne |
| |
| Bilo | Getekend op: do 27 dec 2007 17:49:13 CET ------------------------------------------------- Ik ondersteun jullie actie van harte en ben zeer verheugd over jullie iniatief. De haatcampagne tegen de Islam moet stoppen. Er kan niet genoeg geageerd worden tegen Geert W. |
| |
| mustafa | Getekend op: do 27 dec 2007 17:45:32 CET -------------------------------------------------
|
| |
| ebu ahmet | Getekend op: do 27 dec 2007 17:41:18 CET -------------------------------------------------
|
| |
| Kamran Faqir | Getekend op: do 27 dec 2007 18:42:16 CET ------------------------------------------------- Another sick and disgusting approach for the Kufar to justify there way of life. Inshallah when the khilafah returns they will answer for their crimes. |
| |
| Wim Heitinga | Getekend op: do 27 dec 2007 18:41:24 CET ------------------------------------------------- Voor de Islam, tegen Geenstijl. Strijd mijn broeders! |
| |
| Kev | Getekend op: do 27 dec 2007 17:38:56 CET ------------------------------------------------- Ik snap dit tegen geluid wel, alleen ik vind het jammer dat de islam altijd zich altijd zo snel op de teentjes laat trappen in tegenstelling tot andere geloven. |
| |
| mohammed Hussain | Getekend op: do 27 dec 2007 18:40:00 CET ------------------------------------------------- This is not surprise that they would attack islam like this.It is the same in the u.k carry on with your good work allah willing the true message of islam will get thought. |
| |
| Joris | Getekend op: do 27 dec 2007 18:39:05 CET ------------------------------------------------- Ik zeg halt tegen het lasteren van alles, Het moet maar eens afgelopen zijn dat mensen zichzelf of hun geloof Uber- alles vinden. Kappen met die onzin, en gewoon met elkaar langs elkaar leven! |
| |
| OUAFAE | Getekend op: do 27 dec 2007 17:27:39 CET ------------------------------------------------- WIJ WETEN HOE MOOI EN EERLIJK DE ISLAM IS DUS WILDERS GA MET IETS ANDERS JE BROOD VERDIENEN..........ZIELIGE PERSOON |
| |
| Lizio | Getekend op: do 27 dec 2007 17:22:11 CET -------------------------------------------------
|
| |
| Pietje | Getekend op: do 27 dec 2007 17:22:30 CET ------------------------------------------------- |
| |
| Marco | Getekend op: do 27 dec 2007 17:20:22 CET ------------------------------------------------- |
| |
| Hoofddorp | Getekend op: do 27 dec 2007 17:20:32 CET ------------------------------------------------- |
| |
| Evelyn | Getekend op: do 27 dec 2007 17:15:16 CET ------------------------------------------------- Voor beledigen heb je 2 partijen nodig: degene met de grote mond en iemand die zich beledigd voelt. Je laat je toch niet gek maken door mensen als Wilders? Als je gelooft in een almachtige god, hoe kan die god zich dan door dat soort types beledigd voelen? Als je je kritiek aantrekt, zegt dat meer over jou en dat is zonde. Gun ieder zijn vrijheid om slimme of juist hele domme dingen te geloven & te zeggen. Je weet wie je bent en wat je gelooft - who cares dat sommigen andere meningen verkondigen? Wees sterk en sta er boven! |
| |
| hoekstra | Getekend op: do 27 dec 2007 17:21:57 CET ------------------------------------------------- k** wilders hij maakt ons land ten schande |
| |
| Oscar Schrage | Getekend op: do 27 dec 2007 17:14:30 CET ------------------------------------------------- En het is zo onderhand wel welletjes geweest met dat gedonder! wat een bangerikjes zijn we met zn allen van de teevee??!!?? pff |
| |
| Non-moslim | Getekend op: do 27 dec 2007 17:14:10 CET ------------------------------------------------- Als niet moslim, steun ik jullie actie. De haatcampagne moet eens ophouden. |
| |
| suheda k | Getekend op: do 27 dec 2007 17:11:37 CET -------------------------------------------------
|
| |
| Natale | Getekend op: do 27 dec 2007 17:10:34 CET ------------------------------------------------- Optiefen met die Wilders en dat zeg ik als Italiaan (ben geen Moslim) |
| |
| muhammed k | Getekend op: do 27 dec 2007 17:09:56 CET -------------------------------------------------
|
| |
| Koshin Abdulle | Getekend op: do 27 dec 2007 17:09:36 CET ------------------------------------------------- Wij zijn het zat om beledigd te worden onder de mom van \"vrijheid van meningsuiting\". Dat moslims als 2de rang burgers worden behandeld is al lang duidelijk. But we are here to stay and we will keep the struggle for equal treatment going on. Islam in onze hart, islam in onze nieren. |
| |
| Eldin | Getekend op: do 27 dec 2007 17:09:09 CET ------------------------------------------------- Als moslim stoor ik mij niet aan beledigingen, ik betreur ze. Als moslim neem ik geen aanstoot aan ander mans meningen, ik bespreek ze. Vrijheid van meningsuiting is een recht voor iedereen, ik wil ook niet dat mij verboden wordt om de islam te beleiden. |
| |
| S. N. Ackbar | Getekend op: do 27 dec 2007 17:07:18 CET ------------------------------------------------- Ja! Ik ben ook tegen de lasteringen van de ISLAM!! hiep hoi! |
| |
| W. Kwakernaak | Getekend op: do 27 dec 2007 17:05:30 CET ------------------------------------------------- Ik ben geen Moslim, maar keur haat tegen welke groep dan ook sterk af. Ik hoop dat jullie deze mensen met wijsheid en jullie intelligentie zullen bestrijden, want geweld roept alleen maar haat op. Net als beledigende teksten en films trouwens. |
| |